Stocherkahnrennen

Torsdag fant årets villeste konkurranse i Tübingen sted, og jeg var med! Laget mitt (SMD) var uheldig og havnet i en klynge med mye rot i starten, så hadde aldri sjanse til å være med å kjempe om seieren, men det var fryktelig gøy!

Rennet starter på 9 min. Vi er inne i klynga til høyre på starten, men er veldig synlige mellom 23:30 og 26 min (se etter grønne t-skjorter).

Ellers er det topp stemning! Dagene går i forelesninger, eksamenslesing, beachvolleyball og VM. Jeg har det litt travelt i forsøket på å gjøre det bra i alle teologiemnene samtidig som jeg skviser ut så mye moro jeg kan av den siste tiden min her i Tübingen.

Flybillett er nå bestilt. Jeg kommer hjem den 29. juli. Jeg tar med meg 3 nye venner fra USA, som ville ta en ukes ferie i Norge samtidig som de gjør hjemreisen billigere (ja, strekningen Tyskland-USA blir billigere av å fly via Norge!). De blir til 7. august. Den 8. drar jeg på konfirmantleir, og fra 13. august er jeg tilbake i Oslo, og klar for å treffe dere alle igjen!

Dette innlegget ble publisert i Utveksling. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar